вівторок, 7 квітня 2020 р.

Індивідуальний план роботи під час дистанційного навчання в умовах карантину з 06.04-24.04


                                                                                     ЗАТВЕРДЖЕНО
                                                                                     Заступник з навчально –
                                                                                     виховної роботи
                                                                                       ________А.В. Гончарук


Індивідуальний план роботи
під час карантину
з 06.04 – 24.04.2020
вчителя української мови та літератури 
Щерби Валентини Матвіївни
Дата
Зміст роботи
Час роботи
Примітки
1
06. 04
1. Складання індивідуального плану роботи під час карантину з 06.04-24.04
2. Корекція календарно-тематичного планування. Підбір завдань. 
3. Консультації в телефонному режимі з учнями і батьками з питань дистанційного навчання.
 5.Участь у практичному вебінарі щодо організації навчального процесу під час карантину на платформі Всеосвіта.
9.00 – 15.00

















2
07.04
1.Розробка та упорядкування завдань для учнів 5-9 класів з 06.04 по 10.04 на період карантину.
2.Підготовка та систематизація завдань з української мови для учнів 6-7,9 класів .
3.Підготовка та систематизація завдань з української літератури для учнів 5-9 класів.
4.Розміщення завдань на індивідуальних сторінках у ФБ.                               5.Консультації для учнів 5-9 класів.
9.00 – 15.00









9.00 – 15.00


3
08.04
 1.Опрацювання технологій дистанційного навчання.
2. Перегляд  вебінару на платформі «На урок» «Як налагодити ефективне онлайн-навчання та покращити комунікацію з учнями в умовах карантину».
3.Розробка онлайн-тестів для контролю навчання учнів 5-9 класів з української  літератури.
4.Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.
9.00 – 15.00







4
09.04
1.Підвищення фахової майстерності на порталі  «Дія. Цифрова освіта». Оглядовий освітній серіал «Карантин: онлайн-сервіси для вчителів»                  2.Розробка тестових завдань з української мови для 6 класу.                                       
3.Робота з інтернет-ресурсами,перегляд відео уроків на каналі YouTube.
4. Індивідуальні консультації в онлайн – режимі.
5. Перегляд вебінару на освітньому проєкті «На Урок» «Створення  освітнього середовища під час карантинних заходів»
9.00 – 15.00








«Мова – ДНК нації». Він називається Mova і доступний для безкоштовного завантаження в Google Play та App Store
5
10.04
1. .  Онлайн –вебінар «Організація навчання та дозвілля під час карантину: корисні матеріали на допомогу педагогу». Литвиченко Л.А.
2. Розробка тестових завдань з української  мови для перевірки знань учнів  згідно з календарним плануванням на освітній платформі Всеосвіта «На Урок» для учнів 7,9 класів.
3. Перевірка завдань  учнів на індивідуальній сторінці (соціальна мережа  Facebook).
4. Консультація із Стрільцем Юрієм щодо виконання завдань з укр. мови в умовах карантину.
5. Індивідуальні консультації в телефонному режимі.
9.00 – 15.00










інтерактивний конспект лекцій завжди напохваті за покликанням https://edera.gitbook.io/laifhaki-z-ukra-ns-ko-movi/.
6
13.04
1. Перевірка завдань учнів на індивідуальній сторінці у ФБ.
2. Опрацювання фахової онлайн-літератури.
3. Розробка тестових завдань з української літератури  відповідно до календарного планування на сайті Всеосвіта «На Урок» для учнів 5-9 класів.
4. Онлайн - консультації з учнями .
9.00 – 15.00












7
14.04
1. Ольга Питюр «Ефективний зворотний звязок онлайн: правила та інструменти.
2. Перегляд вебінару «Організація освітнього процесу в умовах карантину:досвід рівненських педагогів».
3. Опрацювання фахової літератури.
4. Наповнення власного блогу.
5. Надання консультацій учням та їхнім батькам щодо навчання та виконання завдань з української мови та літератури. 


9.00 – 15.00




«Тренажер з правопису української мови» https://webpen.com.ua/

8
15.04
1. Підготовка матеріалів для організації дистанційного навчання. Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня.
2. Наповнення власного блогу.
3. Перегляд online-вебінару від освітньої платформи «Всеосвіта» «Практичні поради щодо організації дистанційного навчання під час карантину». 5.Опрацювання методично-фахової літератури
9.00 – 14.00






Перегляд відеоуроків для навчання та розвитку школярів
.

9
16.04
1.Розробка та упорядкування завдань для учнів 5-9 класів з 17.04 по 24.04 на період карантину.
2.Підготовка та систематизація завдань з української мови для учнів 6-7,9 класів
3.Підготовка та систематизація завдань з української літератури для учнів 5-9 класів.
4.Розміщення завдань на індивідуальних сторінках у ФБ.                               5.Консультації  для учнів 5-9 класів. Розробка та підбір матеріалів до тематичної перевірки знань учнів.
9.00-14.00







10
17.04
1. Ознайомлення з новими інтерактивними вправами.
2. Розробка нестандартних  уроків з української мови та літератури,наочних матеріалів.
3.Онлайн-нарада:накопичувальна система оцінювання під час дистанційного навчання.  4.Консультації для  учнів 5-9 класів.
9.00 –15.00















Перегляд відеоуроків для навчання та розвитку школярів

11
18.04
1.Упорядкування та систематизація завдань з предметів для 8 класу. 2.Наповнення власного блогу .
3. Інна Большакова «Вебінар здорового глузду: медіа грамотність і критичне мислення».   
4. Перевірка домашніх завдань учнів.                                          5. Добірка відеоуроків та презентацій для учнів.
6.Опрацювання матеріалу з інтернет-ресурсів з предметів для урізноманітнення завдань для дистанційного навчання.
9.00 – 15.00






12
21.04
1.Опрацювання фахової літератури. Вивчення ППД з теми самоосвіти.
2. Продовжити розробляти та підбирати матеріали до тематичної перевірки знань учнів.
3. Вебінар « Технічні особливості організації  дистанційної освіти». Пасічник О.
4.Перевірка виконаних учнями завдань та надання рекомендацій.
9.00 – 14.00






Перегляд відеоуроків для навчання та розвитку школярів

13
22.03
1.  Дистанційне консультування батьків учнів щодо навчання на період карантину.
2. Перегляд онлайн-консультацій  О.Аврааменка .
3. Контроль виконання завдань учнями за допомогою Месенджер.
4. Онлайн - консультації з учнями .
9.00 – 15.00



14
23.04
1. Перевірка завдань, виконаних учнями (соціальна мережа ФБ).                                      2. Індивідуальні консультації для учнів у телефонному режимі.
3. Опрацювання матеріалу з інтернет-ресурсів з предметів для урізноманітнення завдань для дистанційного навчання.
4. Підвищення фахової майстерності.Перегляд вебінарів у запису  від видавничої групи «Основа» 

9.00 – 15.00





Перегляд відеоуроків для навчання та розвитку школярів
15
24.04
1. Поповнення блогу .
2.Надання консультацій учням та їхнім батькам щодо навчання та виконання завдань з української мови та літератури.
3. Ознайомлення з новинами у сфері освіти на сайті https://osvita.ua/ та https://mon.gov.ua/.
4. Перевірка виконаних учнями завдань з української мови та  літератури  та надання рекомендацій.

9.00 – 15.00










Немає коментарів:

Дописати коментар