ЗАТВЕРДЖЕНО
Заступник
з навчально –
виховної роботи
________А.В. Гончарук
Індивідуальний
план роботи
під час
карантину
з 06.04 – 24.04.2020
вчителя
української мови та літератури
Щерби Валентини Матвіївни
№
|
Дата
|
Зміст роботи
|
Час роботи
|
Примітки
|
1
|
06. 04
|
1. Складання індивідуального
плану роботи під час карантину з 06.04-24.04
2. Корекція
календарно-тематичного планування. Підбір завдань.
3. Консультації в телефонному
режимі з учнями і батьками з питань дистанційного навчання.
5.Участь у практичному вебінарі щодо
організації навчального процесу під час карантину на платформі Всеосвіта.
|
9.00 – 15.00
|
|
2
|
07.04
|
1.Розробка та упорядкування
завдань для учнів 5-9 класів з 06.04 по 10.04 на період карантину.
2.Підготовка та
систематизація завдань з української мови для учнів 6-7,9 класів .
3.Підготовка та систематизація
завдань з української літератури для учнів 5-9 класів.
4.Розміщення завдань на
індивідуальних сторінках у ФБ. 5.Консультації
для учнів 5-9 класів.
|
9.00 – 15.00
9.00 – 15.00
|
|
3
|
08.04
|
1.Опрацювання технологій
дистанційного навчання.
2. Перегляд вебінару на платформі «На урок» «Як налагодити ефективне
онлайн-навчання та покращити комунікацію з учнями в умовах карантину».
3.Розробка онлайн-тестів для контролю
навчання учнів 5-9 класів з української літератури.
4.Індивідуальні консультації для
учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.
|
9.00 – 15.00
|
|
4
|
09.04
|
1.Підвищення фахової
майстерності на порталі «Дія. Цифрова
освіта». Оглядовий освітній серіал «Карантин: онлайн-сервіси для вчителів» 2.Розробка тестових завдань з української мови для 6 класу.
3.Робота з інтернет-ресурсами,перегляд
відео уроків на каналі YouTube.
4. Індивідуальні консультації
в онлайн – режимі.
5. Перегляд вебінару на освітньому проєкті «На Урок» «Створення
освітнього середовища під час
карантинних заходів»
|
9.00 – 15.00
|
«Мова – ДНК нації». Він називається Mova і доступний для безкоштовного завантаження в Google Play та App Store
|
5
|
10.04
|
1. . Онлайн
–вебінар «Організація навчання та дозвілля під час карантину: корисні
матеріали на допомогу педагогу». Литвиченко Л.А.
2. Розробка тестових завдань
з української мови для перевірки знань
учнів згідно з календарним плануванням
на освітній платформі Всеосвіта
«На Урок» для учнів 7,9 класів.
3. Перевірка завдань учнів на індивідуальній сторінці (соціальна
мережа Facebook).
4. Консультація із Стрільцем
Юрієм щодо виконання завдань з укр. мови в умовах карантину.
5. Індивідуальні консультації
в телефонному режимі.
|
9.00 – 15.00
|
інтерактивний конспект лекцій завжди напохваті за покликанням https://edera.gitbook.io/laifhaki-z-ukra-ns-ko-movi/.
|
6
|
13.04
|
1. Перевірка завдань учнів на
індивідуальній сторінці у ФБ.
2. Опрацювання фахової
онлайн-літератури.
3. Розробка тестових завдань
з української літератури відповідно до
календарного планування на сайті
Всеосвіта «На Урок» для учнів 5-9 класів.
4. Онлайн - консультації з
учнями .
|
9.00 – 15.00
|
|
7
|
14.04
|
1. Ольга Питюр «Ефективний зворотний зв’язок онлайн: правила та інструменти.
2. Перегляд вебінару
«Організація освітнього процесу в умовах карантину:досвід рівненських педагогів».
3. Опрацювання фахової
літератури.
4. Наповнення власного блогу.
5. Надання консультацій учням
та їхнім батькам щодо навчання та виконання завдань з української мови та
літератури.
|
9.00 – 15.00
|
|
8
|
15.04
|
1. Підготовка матеріалів для
організації дистанційного навчання. Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення
теоретичного та наукового рівня.
2. Наповнення власного блогу.
3. Перегляд online-вебінару від освітньої платформи «Всеосвіта» «Практичні поради щодо
організації дистанційного навчання під час карантину». 5.Опрацювання
методично-фахової літератури
|
9.00 – 14.00
|
Перегляд відеоуроків для навчання та розвитку школярів
.
|
9
|
16.04
|
1.Розробка та
упорядкування завдань для учнів 5-9 класів з 17.04 по 24.04 на період
карантину.
2.Підготовка та
систематизація завдань з української мови для учнів 6-7,9 класів
3.Підготовка та
систематизація завдань з української літератури для учнів 5-9 класів.
4.Розміщення завдань на
індивідуальних сторінках у ФБ. 5.Консультації для учнів 5-9 класів. Розробка та
підбір матеріалів до тематичної перевірки знань учнів.
|
9.00-14.00
|
|
10
|
17.04
|
1. Ознайомлення з новими інтерактивними
вправами.
2. Розробка
нестандартних уроків з української мови та літератури,наочних
матеріалів.
3.Онлайн-нарада:накопичувальна система оцінювання під час дистанційного
навчання. 4.Консультації для учнів 5-9 класів.
|
9.00 –15.00
|
Перегляд відеоуроків для навчання та розвитку школярів
|
11
|
18.04
|
1.Упорядкування та
систематизація завдань з предметів для 8 класу. 2.Наповнення власного блогу .
3. Інна Большакова «Вебінар здорового глузду:
медіа грамотність і критичне мислення».
4. Перевірка домашніх завдань
учнів. 5. Добірка відеоуроків та презентацій для учнів.
6.Опрацювання матеріалу з
інтернет-ресурсів з предметів для урізноманітнення завдань для дистанційного
навчання.
|
9.00 – 15.00
|
|
12
|
21.04
|
1.Опрацювання фахової
літератури. Вивчення ППД з теми самоосвіти.
2. Продовжити розробляти та
підбирати матеріали до тематичної перевірки знань учнів.
3. Вебінар « Технічні особливості організації дистанційної освіти». Пасічник О.
4.Перевірка виконаних учнями завдань та
надання рекомендацій.
|
9.00 – 14.00
|
Перегляд відеоуроків для навчання та розвитку школярів
|
13
|
22.03
|
1. Дистанційне консультування батьків учнів щодо навчання
на період карантину.
2. Перегляд онлайн-консультацій О.Аврааменка .
3. Контроль
виконання завдань учнями за допомогою Месенджер.
4. Онлайн - консультації з
учнями .
|
9.00 – 15.00
|
|
14
|
23.04
|
1. Перевірка завдань, виконаних учнями (соціальна
мережа ФБ). 2. Індивідуальні консультації для учнів у
телефонному режимі.
3. Опрацювання матеріалу з
інтернет-ресурсів з предметів для урізноманітнення завдань для дистанційного
навчання.
4. Підвищення фахової
майстерності.Перегляд вебінарів у запису від видавничої групи «Основа»
|
9.00 – 15.00
|
Перегляд відеоуроків для навчання та розвитку школярів
|
15
|
24.04
|
1.
Поповнення блогу .
2.Надання консультацій учням та їхнім батькам щодо
навчання та виконання завдань з української мови та літератури.
4. Перевірка виконаних учнями завдань з
української мови та літератури та надання рекомендацій.
|
9.00 – 15.00
|
|
Немає коментарів:
Дописати коментар