Індивідуальний план роботи
під час
карантину (27. 04 – 8 .05. 2020)
вчителя
української мови та літератури
№ з/п
|
Дата
|
Зміст
роботи
|
Час
роботи
|
Примітки
|
1
|
27. 04
|
1. Складання індивідуального плану роботи
під час карантину на виконання навчального плану.
2.Пошук і розробка
завдань для учнів на період карантину.
3.Участь у вебінарі на платформі «Всеосвіта»: «Розвиток уяви в різні вікові періоди.
Практикум.»
|
9. 00 – 11.00
11.00 –
13.30
13.30 – 14.30
|
|
2
|
28. 04
|
1. Робота з документацією. Корекція календарно-тематичного
планування.
2. Розробка та розсилка
завдань для дистанційного навчання учнів5. 6, 7, 8, 9-х класів з української мови та
літератури.
3.
Перегляд уроків Всеукраїнської школи Онлайн.
4. Участь у вебінарі на платформі «Всеосвіта»: « Практичні поради щодо організації
дистанційного навчання під час карантину»
5. Індивідуальне консультування учнів щодо
виконання д/з.
|
9. 00 – 10. 00
10.00 – 12.00
12.00 – 14.00
14.00 – 16.00
Протягом дня
|
|
3
|
29. 04
|
1. Перевірка учнівських самостійних робіт, тестових завдань.
2. Виготовлення і
підбір матеріалів з української мови
для учнів 9 класу.
3. Самоосвіта на
платформі «EdEra», «На Урок».
4.
Ознайомлення з різними онлайн-платформами для дистанційного навчання
учнів.
5.Індивідуальне консультування учнів щодо виконання д/з.
|
9. 00 – 11. 00
11.00 – 12.00
12.00 – 14.00
14.00 – 15.00
Протягом дня
|
|
4
|
30. 04
|
1.
Розробка та розсилка завдань для
дистанційного навчання учнів5, 6, 7, 8, 9-х
класів з української мови та літератури. 2.
Розробка тестових завдань з української літератури для учнів 8
класу. 3.
Участь у вебінарі на платформі «Всеосвіта»: «Створення та ведення блогу на платформі Всеосвіта».
4.Індивідуальне консультування учнів щодо
виконання д/з
|
9.00 – 11.00
11.00 – 13.00
13.00 – 15.00
Протягом дня
|
|
5
|
4. 05
|
1.
Підбір відеоуроків для перегляду
учнями.
2. Опрацювання фахової
літератури, систематизація інтернет-матеріалів.
3. Розробка тестових завдань з української мови та літератури для учнів 7
класу.
4. Самоосвіта на платформі «EdEra», «На
Урок».
|
9. 00 – 10. 00
10.00 – 12.00
12.00 – 14.00
14.00 – 16.00
|
|
6
|
5.05
|
1. Підбір завдань та відеороликів відповідно до тем.
2. Розробка та розсилка завдань
для дистанційного навчання учнів5, 6, 7, 8, 9-х класів з української мови та
літератури.
3.Перегляд уроків Всеукраїнської школи Онлайн
4. Розробка
тестових завдань з української мови та літератури для
учнів 6 класу.
5.Індивідуальне консультування учнів щодо
виконання д/з
|
9.00 – 10.00
10.00 – 13.00
13.00 – 14.00
14.00 – 16.00
Протягом дня
|
|
7
|
6.05
|
1.Перегляд новин, які
стосуються освітнього процесу.
2. Опрацювання фахової
літератури, систематизація інтернет-матеріалів..
3. Самоосвіта на
платформі «EdEra», «На Урок».
4.Перевірка учнівських самостійних робіт, тестових завдань.
5.Індивідуальне консультування учнів щодо
виконання д/з
|
9. 00 – 10. 00
10.00 – 12.00
12.00 – 14.00
14.00 – 16.00
Протягом дня
|
|
8
|
7.05
|
1. Створення інтерактивних завдань
для виконання учнями.
2. Розробка та розсилка завдань для дистанційного
навчання учнів5, 6, 7, 8, 9-х класів з української мови та літератури. 3. Читання творів із української літератури.
4.Обмін досвідом з колегами щодо дистанційного
навчання учнів в онлайн-чаті
5.Індивідуальне консультування учнів щодо виконання д/з.
|
9. 00 – 10. 00
10.00 – 12.00
12.00 – 14.00
14.00 – 16.00
Протягом дня
|
|
9
|
8.05
|
1. Перегляд уроків
Всеукраїнської школи Онлайн
2. Створення й розміщення коротких конспектів з
тем, інтерактивних вправ, консультування учнів в онлайн-режимі
3.Перевірка учнівських самостійних робіт, тестових завдань.
4.
Поновлення папки самоосвіти 5.Діяльність на платформі «Всеосвіта».
|
9.00 – 10.00
10.00 – 11.00
11.00 – 12.00
12.00 – 13.00
13.00 – 15.00
|
|
Вчитель української мови та літератури
____В.М.Щерба_
Немає коментарів:
Дописати коментар