ЗАТВЕРДЖЕНО
Заступник
з навчально –
виховної роботи
________А.В. Гончарук
Індивідуальний
план роботи
під час
карантину та весняних канікул
з 12.03 – 03.04.2020
вчителя
української мови та літератури
Щерби Валентини Матвіївни
№
|
Дата
|
Зміст роботи
|
Час роботи
|
Примітки
|
1
|
12. 03
|
1.Нарада при директору щодо
опрацювання методичних рекомендацій та вказівок МОН з питань дистанційного
навчання під час карантину.
2. Консультації в телефонному
режимі з учнями і батьками з питань дистанційного навчання.
3. Складання індивідуального
плану роботи під час карантину.
4. Корекція
календарно-тематичного планування. Підбір завдань. 5.Опрацювання
методично-фахової літератури.
|
9.00 – 15.00
|
|
2
|
13.03
|
1.Розробка та упорядкування
завдань для учнів 5-9 класів з 12.03 по 20.03 на період карантину.
2.Підготовка та
систематизація завдань з української мови для учнів 6-7,9 класів
3.Підготовка та
систематизація завдань з української літератури для учнів 5-9 класів.
4.Розміщення завдань на
індивідуальних сторінках у ФБ. 5.Консультації
для учнів 5-9 класів.
|
9.00 – 15.00
9.00 – 15.00
|
|
3
|
16.03
|
1.Перевірка робочих та контрольних зошитів учнів 5-9
класів.
2.Робота зі шкільною
документацією. 3.Ознайомлення з ресурсами для електронного навчання
(дистанційні уроки).
4.Розробка тестових завдань з
української мови для 6 класу. 5.Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час
навчання в дистанційній формі.
|
9.00 – 15.00
|
|
4
|
17.03
|
1. Опрацювання нормативно-правової бази щодо роботи з
учнями під час канікул та карантину. 2.Опрацювання
фахової онлайн-літератури.
3.Робота з інтернет-ресурсами,перегляд
відео уроків на каналі YouTube.
4. Індивідуальні консультації
в онлайн – режимі.
5. Перегляд вебінару на освітньому проєкті «На Урок» «Створення
освітнього середовища під час
карантинних заходів»
|
9.00 – 15.00
|
«Мова – ДНК нації». Він називається Mova і доступний для безкоштовного завантаження в Google Play та App Store
|
5
|
18.03
|
1. Пошук та ознайомлення з новими додатками та
платформами для дистанційного
навчання.
2. Розробка тестових завдань
з української мови для перевірки знань
учнів згідно з календарним плануванням
на освітній платформі Всеосвіта
«На Урок» для учнів 7,9 класів.
3. Перевірка завдань учнів на індивідуальній сторінці (соціальна
мережа Facebook).
4. Перегляд вебінару «Підтримка дітей з особливими освітніми потребами: практичні поради»
5. Індивідуальні консультації
в телефонному режимі.
|
9.00 – 15.00
|
інтерактивний конспект лекцій завжди напохваті за покликанням https://edera.gitbook.io/laifhaki-z-ukra-ns-ko-movi/.
|
6
|
19.03
|
1. Перевірка завдань учнів на
індивідуальній сторінці у ФБ.
2. Опрацювання фахової
онлайн-літератури.
3. Розробка тестових завдань
з української літератури відповідно до
календарного планування на сайті
Всеосвіта «На Урок» для учнів 5-9 класів.
4. Онлайн - консультації з
учнями .
|
9.00 – 15.00
|
|
7
|
20.03
|
1 Опрацювання методичних рекомендацій РОІППО щодо організації освітнього процесу
в умовах карантину.
2. Розсилання посилань освітніх платформ,рекомендованих РОІППО для
навчання укр.мови та літ. в умовах дистанційного навчання.
3. Опрацювання фахової
літератури.
4. Наповнення власного блогу.
4. Надання консультацій учням
та їхнім батькам щодо навчання та виконання завдань з української мови та
літератури
|
9.00 – 15.00
|
|
8
|
23.03
|
1. Підготовка матеріалів для
організації дистанційного навчання. Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення
теоретичного та наукового рівня.
2. Наповнення власного блогу.
3. Перегляд online-вебінару від освітньої платформи «Всеосвіта» «Практичні поради щодо
організації дистанційного навчання під час карантину».
|
9.00 – 14.00
|
Перегляд відеоуроків для навчання та розвитку школярів
.
|
9
|
24.03
|
1.Розробка та
упорядкування завдань для учнів 5-9 класів з 30.03 по 03.04 на період
карантину.
2.Підготовка та
систематизація завдань з української мови для учнів 6-7,9 класів
3.Підготовка та
систематизація завдань з української літератури для учнів 5-9 класів.
4.Розміщення завдань на
індивідуальних сторінках у ФБ. 5.Консультації для учнів 5-9 класів. Розробка та
підбір матеріалів до тематичної перевірки знань учнів.
|
9.00-14.00
|
|
10
|
25.03
|
1. Ознайомлення з новими інтерактивними
вправами.
2. Розробка
нестандартних уроків з української мови та літератури,наочних
матеріалів.
3.Робота над презентацією до
уроків української літератури Дивіться анонси «Відкритого уроку» на офіційній
сторінці телеканалу «К иїв» у Facebook
5.Консультації для учнів 5-9
класів.
|
9.00 –15.00
|
Перегляд відеоуроків для навчання та розвитку школярів
|
11
|
26.03
|
1.Упорядкування та
систематизація завдань з предметів для 8 класу. 2.Наповнення власного блогу .
3.Корекція виховного плану
роботи класного керівника на ІІ семестр.
4. Перегляд вебінару «Використання онлайн - тестів у
роботі з батьками» на освітньому
проєкті «На Урок».
|
9.00 – 15.00
|
|
12
|
27.03
|
1.Опрацювання фахової
літератури. Вивчення ППД з теми самоосвіти.
2. Продовжити розробляти та
підбирати матеріали до тематичної перевірки знань учнів.
3. Участь у вебінарах на
сайті «Все освіта»
|
9.00 – 14.00
|
Перегляд відеоуроків для навчання та розвитку школярів
|
13
|
30.03
|
1. Ознайомлення з правилами
проведення ДПА в 9класі та підготовка матеріалів до неї.
2. Опрацювання фахової
літератури з метою підготовки завдань для ДПА 9кл.
3. Контроль
виконання завдань учнями за допомогою Месенджер.
4. Онлайн - консультації з
учнями .
|
9.00 – 15.00
|
|
14
|
31.03
|
1. Опрацювання нового Закону «Про повну загальну середню
освіту».
2. Перевірка завдань, виконаних учнями (соціальна
мережа ФБ).
3. Опрацювання матеріалу з
інтернет-ресурсів з предметів для урізноманітнення завдань для дистанційного
навчання.
|
9.00 – 15.00
|
Перегляд відеоуроків для навчання та розвитку школярів
|
15
|
01.04
|
1. Ознайомлення з новими технологіями навчання . 2.Ознайомлення з
ресурсами для електронного навчання (дистанційні уроки).
3.Перегляд вебінарів з питань дистанційного навчання.
Вивчення нових форм роботи.
2. Перевірка завдань, виконаних учнями .
3.Добірка матеріалу для
батьківських зборів.
3. Онлайн - консультації з
учнями.
|
9.00 – 15.00
|
|
16
|
02.04
|
1. Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного
та наукового рівня.
2. Розробка та впорядкування матеріалів методоб’єднання
суспільно-гуманітарного циклу.
3. Контроль виконання завдань
учнями за допомогою Месенджер .
4. Участь у вебінарі «Вправи
з редагування на уроках української мови в середніх та старших класах»
|
9.00 – 15.00
|
Перегляд відеоуроків для навчання та розвитку школярів
|
17
|
03.04
|
1. Наповнення власного блогу.
2. Розробка
нестандартних уроків з української мови.
2. Перевірка учнівських завдань
з української мови (6-7, 9 класи),української літератури (5-9класи)
3. Онлайн - консультації з
учнями.
|
9.00 – 15.00
|
|
Немає коментарів:
Дописати коментар